مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با روز جهانی کودک شادپیمایی و آیین رونمایی از چهار عروسک غول پیکر این کانون در زاهدان انجام شد.

محمدرضا سالاری  اظهار کرد: شادی در دوران کودکی از بروز بسیاری از مشکلات در بزرگسالی پیشگیری می‌کند و با توجه به اینکه ابزار نشاط آفرین برای کودکان در استان، محدود است، پیش‌بینی شد که چنین ظرفیتی را برای مخاطبان‌مان ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: شادی و نشاط مسیری به سوی روابط اجتماعی قوی پیش روی کودکان ما قرار می‌دهد و کودک شاد، ارتباطات اجتماعی بهتری برقرار می‌کند و در بزرگسالی اعتماد به نفس بالاتری خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان این عروسک‌ها را متعلق به همه‌ کودکان استان دانست و گفت: برای استفاده‌ بهینه از عروسک‌های غول پیکر برنامه ریزی شده و گروه همکاران آموزش‌دیده‌ ما در اجرای برنامه در جشنواره‌ها و دیگر فعالیت‌های مربوط به حوزه‌ کودک حضور خواهند داشت و شادی و نشاط را به کودکان سراسر استان هدیه خواهند داد.

وی گفت: برای ما هر روز، روز کودک است و به همین خاطر تمام تلاش ما این است که با موثرترین ابزارهای جذب(مربیان توانمند، کتاب‌ها، بازی‌ها و سرگرمی‌ها و محتوایی) و رشد(زبان ایران، انجمن‌ها، باشگاه‌ها، مراکز تخصصی سفالگری و نجوم، مرکز علوم و فناوری)، بهترین‌ها را برای شما تدارک ببینیم و ارایه کنیم.

سالاری بیان کرد: نسخه‌ تربیتی مورد نظر ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگرفته از تعالیم اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی است که در قالب بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین بیان شده و فعالیت‌های ما هم برهمین اساس برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: ما این خدمات را برای همه‌ کودکان و نوجوانان می‌خواهیم و به همین دلیل برای فرزندان شهدا، کودکان بیمار، کودکان بد سرپرست برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار