رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت قم گفت: شهروندان استان در یک سال گذشته، ۹۱ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی به مردم غزه، یمن و سوریه کمک کردند.

رضا حافظی گفت: ۵۸ میلیارد و ۹۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به‌صورت نقدی به غزه، یمن و سوریه کمک شده‌است.

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت قم  بیان کرد: از این میزان، ۴۲ میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار به غزه، ۱۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال به یمن و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به سوریه اختصاص یافته‌است.

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت قم گفت: ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز ارزش بسته‌های معیشتی است که شامل برنج، ماکارونی، پتو و دیگر اقلام بهداشتی می‌باشد.

حافظی گفت: شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۵۸۱۹۷۷۳۲۵ و شماره شبا IR ۶۶۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۳۵۱۲۴۲۶۷۳۷۴ نزد بانک سپه مربوط به ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به آوارگان لبنان و کمک به جبهه مقاومت است.

او ادامه داد: جبهه مقاومت همواره در راستای دفاع از مردم مظلوم تلاش کرده و می‌کوشد تا در دفاع از نظام اسلامی نقش موثری داشته باشد.

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت قم  افزود: با توجه به پیام مقام معظم رهبری و همچنین اجازه مراجع عظام تقلید برای کمک به مردم لبنان و محور مقاومت و اختصاص بخشی از وجوهات شرعی به این منظور، این ستاد آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به جبهه‌های مقاومت ارسال کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار