هم‌زمان با روز جهانی کودک و برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، معاون فرهنگی شهردار با کودکان بیمار بیمارستان غرضی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در دیدار با کودکان بیمار گفت: کودکان آینده‌سازان کشور هستند و توجه به آنها باید مد نظر همه مسئولان قرار گیرد.

کمال حیدری افزود: تندرستی کودکان یکی از موضوعات مهم در سلامتی اجتماع است و اگر در جامعه‌ای کودکان بیمار باشند، باید برای بازیابی سلامتی آنها تلاش کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و روز جهانی کودک، فرصتی را فراهم کرد تا از نزدیک با کودکان بیمار در بیمارستان غرضی دیدار و گفتگو کنیم.

حیدری تصریح کرد: در این روز جشن مفصلی برای کودکان در بیمارستان غرضی برگزار شد و با اهدای هدایایی، سلامتی آنها را از خداوند متعال خواستار شدیم.

وی با بیان اینکه شور و شعف بسیاری با اهتزاز پرچم جشنواره در بین کودکان نمایان شد، افزود: امیدواریم همه کودکان سلامتی خود را به دست آورند و با بهبودی کامل به آغوش گرم خانواده برگردند و همراه با والدین برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را به تماشا بنشینند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: بسیار خوشحال هستم که در روز کودک همکاران ما در بیمارستان برنامه‌ای تدارک دیدند تا کودکان بیمار روز خوبی را آغاز کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.