آیت‌الله حسین نوری همدانی گفت: همه باید با هوشیاری و درایت این تحولات را رصد کنیم تا دشمن جرات ادامه وحشیگری‌ها را نداشته باشد.

آیت‌الله نوری همدانی، روز سه‌شنبه در دیدار گروهی از فرماندهان انتظامی استان قم،گفت: هدف دشمن از بین بردن دین و ارزش‌هاست و در حال زیر پا گذاشتن حقوق بشر می‌باشد.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی بیان کرد: امروز امنیت موجود در کشور به واسطه این جان‌فشانی‌هایی است که نیروی انتظامی انجام می‌دهد و کمتر روزی است که شهید تقدیم نکند و ما قدردان زحمات آنان در عرصه‌های مختلف هستیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت خدمت به مردم گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات، ایجاد امنیت است و این خدمات باید در سراسر کشور یکسان باشد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به کلام مولای متقیان حضرت امیرمؤمنان (ع) اظهار داشت: حضرت به مالک‌اشتر می‌فرمایند "قلبت مملو از محبت مردم باشد و در خدمت به آنان از نزدیک‌ترین جا تا دورترین نقطه تفاوت نباشد؛ زیرا یا برادر دینی تو و یا همنوع تو هستند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، ادامه داد: سه نیاز مردم (فقیه عالم و پرهیزگار، طبیب بصیر و ثقه و همچنین امیر خیّر و مطاع) باید در هر نقطه مسکونی تامین شود والا هرج‌ومرج حاکم می‌گردد.

آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهر قم دارای جایگاه و اهمیت خاصی است و در روایات تأکید شده اهل قیام هستند و قیام حضرت مهدی (عج) را نصرت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار