به مناسبت روز ملی کودک، اجرای ۲۰ تئاتر در حوزه کودک در رفسنجان از دوشنبه شب آغاز شده است و به مدت ۴ شب ادامه دارد.

 جشن روز ملی کودک به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان با حضور جمعی از مسئولان در محل این کانون برگزار شد.

حسین رضایی، فرماندار رفسنجان در این آئین استفاده از نظرات کودکان را در تدوین و اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک خواستار شد و گفت: دین اسلام به حقوق کودکان اهمیت زیادی داده است که می‌توان با بهره گیری از آیات و روایات گام مناسبی را در این خصوص برداشت.

مهرداد حدادی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رفسنجان هم در این آئین گفت: در هفته کودک برنامه‌های متنوعی را داریم که می‌توان به اجرای ۲۰ تئاتر که به همت کودکان و نوجوانان شهرستان تولید شده است , اشاره کرد.

وی افزود: اجرای این تئاتر‌ها از دیشب آغاز شده و به مدت ۴ شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ادامه دارد.

حدادی ادامه داد: این تئاتر‌ها از سوی کودکان در طول تابستان امسال تمرین شده است.

 وی بیان داشت: در این آئین از اسباب بازی ساخته شده مریم مرتضوی تحت عنوان بازی راه بلد رونمایی شد و همچنین از ۲ پوستر  اولین جشنواره ساخت عروسک‌های خلاق و پوستر ملی با شعار برای کودکان، برای آینده رونمایی شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در این برنامه همچنین از ۱۵ نفر از کسانی که در حوزه کودک کار می‌کنند، تجلیل به عمل آمد ضمن اینکه از ۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان که در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری، قصه گویی، مجری شو و ... مقام‌های استانی و کشوری کسب کردند، قدردانی شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار