فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: کشفیات مشروبات الکلی طی نیمه نخست امسال در این شهرستان مرزی ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ مرتضی احدی اظهارکرد: در راستای تحقق امنیت اجتماعی و حفظ آرامش در بین مردم در شهرستان مرزی آستارا، اقدامات عملی خوبی از سوی عوامل انتظامی و امنیتی صورت گرفته است؛ در همین راستا طی مدت یادشده کشفیات مواد مخدر ۴۸ درصد و مشروبات الکلی ۵۰ درصد در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است و بر این امر تاکید داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا ادامه داد: در چند ماه اخیر ۲ کارگاه تهیه و توزیع مشروبات الکلی کشف و تولیدات آن منهدم؛ روز گذشته نیز یک کارگاه دیگر تهیه مشروبات الکلی توسط عوامل انتظامی کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ احدی بیان کرد: در این کارگاه‌ها مشروبات الکلی با نشانه‌های خارجی علامت گذاری و توزیع می شدند که عوامل تهیه و توزیع دستگیر و به ماموران قوه قضائیه تحویل داده شدند.

وی اعلام کرد: در۶ ماه گذشته ۱۲ هزار نفر با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند که از این تعداد ۹ هزار و ۷۴۰ مورد منتج به عملیات توسط نیروهای انتظامی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه به مردم اطمینان می دهیم نخواهیم گذاشت فرد یا افرادی آرامش آنان را به مخاطره بیاندازند،افزود: امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.