مدیرکل پست استان زنجان گفت: تعداد ۲۱۱ فروشگاه فعال در حوزه تجارت الکترونیک با پست این استان در زمینه‌های فروش محصولات کشاورزی، صنایع دستی و پوشاک همکاری دارند.

جواد رسولی گفت: در راستای ارسال محصولات راهبردی و حمایت از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات کشاورزی و بومی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ تن زیتون و فرآورده‌های آن توسط پست شهرستان طارم قبول و از طریق شبکه پستی در کشور توزیع شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر کشاورزان، چندین فروشگاه اینترنتی هم مشتری دائمی تجارت الکترونیک پُست در ارسال زیتون و فرآورده‌های آن هستند و با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه‌های ارسال توسط پست جمهوری اسلامی ایران، شمار این فروشگاه‌ها رو به افزایش است.

رسولی اظهار کرد: شبکه گسترده مویرگی، یکی دیگر از نقاط قوت شرکت ملی پست است که مورد توجه صاحبان کسب و کار و فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفته است و توانسته آنها را به صورت مستقیم به مشتریان‌ خود در سراسر کشور متصل کند.

وی خاطرنشان کرد: حذف واسطه‌گری و رشد و توسعه اقتصاد روستا از دیگر پیامدهای مثبت همکاری پست با کشاورزان در ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.