یک روزنامه صهیونیستی به بررسی روابط تهران و مسکو پرداخت و اعلام کرد: این روابط باعث شد روسیه از رژیم صهیونیستی فاصله بگیرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت ادعا کرد که روسیه بیش از هر زمان دیگری به ایران نزدیک شده است و این روابط رو به افزایش دلیلی برای این است که مسکو از رژیم تروریستی اسرائیل فاصله گرفته است.

براساس گزارش النشره، این روزنامه صهیونیستی در ادامه مانند کشورهای غربی مدعی شد که کمک‌های نظامی ایران به روسیه باعث شده که مسکو به تهران وابسته شود، اما این چیزی است که تل‌آویو را بیشتر از همیشه نگران می‌کند.

یدیعوت آحارنوت تاکید کرد که جنگ اوکراین برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به شدت مهم و او پیروزی در آن را می‌خواهد از سویی دیگر مسکو تمایل دارد نفوذ آمریکا در غرب آسیا کمتر بشود، به همین خاطر با رژیم تروریستی اسرائیل دچار تعارض منافع است.

پیش از این رئیس‌جمهور روسیه در نشستی با مدیران خبرگزاری‌های مطرح جهان در حاشیه مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ درباره موضع روسیه در برابر اقدامات اسرائیل در غزه اعلام کرد که اقدامات اسرائیل در برابر نیروهای حماس در غزه هم اکنون شبیه یک جنگ نیست. این بیشتر شبیه از بین بردن دسته جمعی غیرنظامیان است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار