مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۴۰۰ عدد بخاری گازسوز با اولویت خانواده‌های سالمند بین مددجویان زیرپوشش حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با آغاز فصل زمستان و با هدف کمک به تامین وسایل گرمایشی مددجویان با اولویت خانواده‌های دارای سالمند ۴۰۰ دستگاه بخاری گازسوز بین این خانواده‌ها توزیع شد که ارزش ریالی آن‌ها بیش از یک میلیارد تومان هست.

وی توجه به نیاز‌های سالمندان را ضروری دانست و گفت: ۶۱ هزار سالمند در استان کرمانشاه زیرپوشش حمایت این نهاد هستند که از خدمات حمایتی به صورت کامل بهره مند می‌شوند.

طاهری همچنین از اعزام ۲۷ سالمند زیرپوشش امداد به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همزمان با هفته سالمند و توجه ویژه این نهاد به جایگاه سالمندان، ۲۷ مددجوی تحت حمایت به مشهد مقدس به منظور زیارت امام رئوف علیه السلام و شرکت در همایش کشوری سالمندان اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: طی بررسی به عمل آمده از سالمندانی که دارای طرح اشتغال موفق و فرزند نخبه با در نظر گرفتن زیارت اولی بودن دعوت به عمل آمده و مبلغ ۴ میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض علاوه بر رایگان بودن تمامی هزینه‌های سفر به هر مددجو اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: در این سفر پنج روزه سعی شده تا ضمن حفظ کرامت سالمندان از امکانات رفاهی و معنوی در راستای ایجاد نشاط برای این افراد استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.