رئیس پارک علم وفناوری یزد، از آغاز بکار مرکز رشد واحد‌های فناور در دانشگاه پیام نور تفت خبر داد.

 در آیین آغاز بکار مرکز رشد واحد‌های فناور در دانشگاه پیام نور تفت،  سید حبیب الله میر غفوری رئیس پارک علم وفناوری یزد با اشاره به شهادت دبیر کل حزب الله لبنان گفت: سید حسن نصرالله فردی قهرمان بود او سال‌ها با درایت هدایت حزب الله را در دست داشت و توانست در مقابل رژیم صهیونیستی تمام قد بایستد.

وی در ادامه تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایات اخیر اسرائیل با عملیات وعده صادق دو توانست پاسخ دندادن شکنی به جنایات اخیر این رژیم کودک کش بدهد.

رئیس پارک علم وفناوری یزد نمایش توان موشکی و اقتدار نیروی‌های مسلح را نتیجه سال‌ها تلاش و توسعه فناوری موشکی توسط متخصصان داخلی در این حوزه دانست و اظهار داشت، برخی از کشور‌ها به صورت تک بعدی و در یک حوزه خاص پیشرفت کرده‌اند ولی کشور ما در همه حوزه‌ها توانسته پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز رشد و فناوری در شهرستان‌های استان گفت: یکی از سیایست‌های اصلی پارک علم و فناوری حمایت از مراکز رشد و فناوری در شهرستان‌ها است، با توجه به ظرفیت و فضای کاری مناسب در دانشگاه پیام نور، مرکزی که در شهرستان تفت امروز راه اندازی می‌شود می‌تواند یکی از مراکز موفق استان باشد.

در ابتدای این مراسم، کاظم حمیدی زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان در سخنانی ضمن تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری‌های مسئولین پارک علم وفناوری استان در راستای ایجاد مرکز رشد واحد‌های فناور در دانشگاه پیام نور تفت گفت: واحد پیام نور تفت جزء اولین واحد‌های دانشگاه پیام نور در استان در زمان تاسیس بوده، وجود فضای آموزشی مناسب و همچنین امکانات کافی می‌تواند در رونق و توسعه مرکز رشد واحد‌های فناور کمک شایانی کند.

در مراسمی با حضور  رئیس پارک علم وفناوری یزد،رئیس دانشگاه پیام نور یزد و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان تفت، مرکز رشد واحد‌های فناور در دانشگاه پیام نور تفت آغاز بکار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار