معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان صیانت از بهداشت عمومی را وظیفه همگانی دانست، چرا که هرگونه سهل انگاری در این زمینه سلامت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازد.

محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از کشتارگاه تمام صنعتی دام شهرستان باوی بازدید و طی نشستی با اعضای این مجموعه مسائل و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید از بخش های مختلف این کشتارگاه از جمله بازرسی قبل از کشتار، سالن کشتار، سردخانه ها، بخش تبدیل ضایعات چربی و پودر گوشت، محل بارگیری و عرضه گوشت روزانه، فرآوری پوست و دیگر بخش ها بازدید و نواقص موجود بررسی شد.

محمد راضی جلالی در ادامه این بازدید بیان کرد: صیانت از بهداشت عمومی وظیفه همگانی است چرا که هرگونه سهل انگاری در این زمینه سلامت عمومی جامعه را به خطر می اندازد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه افزود: با توجه و نظارت دقیق دامپزشکی استان در حوزه سلامت و امنیت غذایی ، وضعیت تولید و نگهداری گوشت‌ استحصالی در کشتارگاه دام به شکل قابل قبول و تحت شرایط بهداشتی در حال انجام است.

همچنین در این بازدید نکاتی پیرامون نحوه بهره برداری نهایی از کشتارگاه صنعتی دام شهرستان، نحوه بکارگیری نیرو در سالن کشتار و برنامه ریزی در راستای بسته بندی آلایش های خوراکی دامی و همچنین آموزش شاغلان توسط مسئولین حاضر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این بازدید مدیرکل دامپزشکی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی راضی جلالی را همراهی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.