مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ۱۴۰ دانش آموز در دو رشته صنایع شیمیایی و صنایع فلزی در هنرستان هاب پتروشیمی نگین مَکُران چابهار مشغول به تحصیل هستند.

 حمیرا ریگی بیان کرد: هنرستان هاب پتروشیمی نگین مَکُران در چهار رشته صنایع شیمیایی، صنایع فلزی، نقشه‌کشی و حسابداری صنعتی راه‌اندازی شده و چند روز قبل نیز به دلیل اهمیت موضوع زنگ صنعت در هنرستان پتروشیمی پیامبر اعظم (ص) نواخته شده است.
 
وی افزود: از مجموع ۱۴۰ دانش‌آموز ۴۰ نفر در صنایع شیمیایی و ۱۰۰ نفر در صنایع فلزی مشغول آموزش هستند و این هنرستان مجهز به کارگاه با تمامی وسایل و امکانات جهت بالابردن کیفیت آموزشی، در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: راه‌اندازی هنرستان در چابهار فرصت خوبی برای آموزش و فراگیری علم و صنعت است و دانش‌آموزان بامهارت آموزی در فردای ایران نقش مؤثری خواهند داشت.
 
وی با اشاره به اینکه فضای استاندارد و مطلوب نقش مؤثری در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری دارد، اظهار امیدواری کرد: با اتحاد و انسجام روزافزون مسئولان در راستای آبادانی و آموزش و توانمندسازی فرزندان این دیار، حرکت روبه‌جلو و پیشرفت‌ها تداوم‌یافته و مشکلات موجود نیز برطرف شود.
 
ریگی گفت: شرکت توسعه پتروشیمی نگین مَکُران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی با بازسازی خوابگاه پسرانه، ضمن فراهم‌ساختن زمینه رفاه دانش‌آموزان، اقدام به حمایت مالی حدود ۲۰ دانش‌آموز (بورسیه تحصیلی) هم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار