سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل از آموزش یک‌هزار و ۲۶۸ نفر از دانش آموزان این شهرستان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در ۲ هفته ابتدایی مهرماه خبرداد.

محمد محمدی  اظهار کرد: دانش آموزان در این دوره مهم آموزشی که با همت واحد آموزش و کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی زابل انجام شد مباحثی از جمله فرهنگ‌سازی در رابطه با اورژانس ۱۱۵، نحوه کمک خواهی از اورژانس ۱۱۵، انجام کمک‌های اولیه تا رسیدن آمبولانس، نحوه چک سطح هوشیاری و انجام اقدامات احیا قلبی و ریوی قبل از رسیدن آمبولانس را فرا گرفتند.

وی افزود: همچنین برخورد با بیمار دچار انسداد راه هوایی بزرگسال و شیرخوار، اقدامات مورد نیاز در برخورد با حوادث ترافیکی و آشنایی با پشه آئدس و اقدامات پیشگیرانه توسط کارشناسان اورژانس در بازه زمانی یکم تا چهاردهم مهرماه برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم آموزش داده شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: اورژانس آمادگی کامل را دارد که در صورت تقاضا سایر ادارات و ارگان‌ها در رابطه با آموزش‌های لازم در زمینه فوریت‌های پزشکی برای کارکنان، نسبت به این مهم اقدام کند.

برچسب ها: دانش آموزان ، اورژنس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار