اولین مورد کد ۲۴۷ و انجام آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی اورژانسی (ppci) توسط دکتر احمد احمدزاده در بیمارستان با موفقیت انجام گردید.

دکتر احمد احمدزاده پزشک خیر و متخصص بیماری‌های قلب و عروق وفوق تخصص فلوشیپ به خبرنگار باشگاه خبر نگاران گفت: خانم ۵۵ ساله‌ای به مطب خصوصی بنده مراجعه کرد و بعداز معاینه تخصصی سکته قلبی بیمار محرز شد و بلافاصله با یک آمبولانس اورژانس به بیمارستان آیت الله خویی انتقال داده شد. 

دکتر احمدزاده در ادامه افزود: با توجه به اینکه وظیفه اصلی یک پزشک نجات جان بیمار است و بیمار مذکور از مطب به بیمارستان انتقال می‌یافت بنده بر حسب وظیفه پزشکی بیماران مطب را مرخص و مطب خود را تعطیل کرده و به دنبال بیمار به بیمارستان مراجعه نمودم. 

وی اضافه نمود: در اولین فرصت بیمار با همکاری خانم دکتر درستی به اتاق عمل انتقال یافت و تحت عمل کد ۲۴۷ و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی اورژانسی قرار گرفت و بیمار بعداز عمل موفقیت آمیز به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و بعداز چند روزتحت نظر بودن بهبودی خود را بدست آورده و از بیمارستان مرخص گردید. 

دکتر احمدزاده فوق فلوشیپ و رئیس بخش آنژیوگرافی ضمن تبریک این موفقیت به همشهریان عزیز و خانواده بزرگ دانشکده علوم پزشکی خوی از تلاش‌های شبانه روزی دکتر محمد ارزنلو رئیس مرکز آموزش درمانی آیت الله خویی و خانم دکتر وجیهه درستی و کلیه همکاران سخت کوش و مخلص تقدیر و تشکر نمود.

دکتر احمدزاده در پایان سخنان خود گفت: با عنایت به حول و قوه الهی و عنایات خاص امام زمان (عج) با راه اندازی بخش آنژیو گرافی و آنژیوپلاستی در بیمارستان حضرت آیت الله خویی دیگر نیازی به انتقال بیماران به دیگر شهر‌های همجوار نیست و این مرکز آماده خدمات رسانی پزشکی مخصوصا (قلبی، آنژیو گرافی) به بیماران دیگر شهر‌ها نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است: دکتر احمد احمدزاده پورناکی یکی از پزشکان خیر خوی می‌باشد که همیشه نجات جان بیمار را به درآمد شخصی خود ترجیح می‌دهد.

برچسب ها: عمل قلب ، پزشک قلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.