رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری گفت: موسسات حقوقی و بین‌المللی جنایت اسرائیل را می‌بینند، اما سکوت اختیار می‌کنند.

آیت الله محمدحسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری در هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله پرچمدار جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: این اجلاس یادواره شهید «محمد الدره» است و امیدواریم نتایج و راهبرد‌های خوبی برای رساندن فریاد مردم فلسطین که حداقل در این یک سال، ۱۶ هزار کودک به شهادت رسیدند به تمام کشور‌های منطقه محقق کنیم.

وی افزود: این همایش می‌تواند همنوایی ویژه‌ای بین حامیان جبهه مقاومت ایجاد کند تا مقاومت کوبنده‌تر، قوی‌تر و سخت‌تر علیه کودک کشی، نسل کش و جنایات رژیم وحشی صهیونیستی اقدام کرده تا ریشه فساد را در منطقه از بین ببریم.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری با اشاره به حضور بیش از ۳۰ کشور و برخی از ثمن‌ها و گروه‌ها که به این اجلاس دعوت شدند، اضافه کرد: آنچه که برای ما ارزشمند است، ادامه توانمندی، قدرت و موفقیت جبهه مقاومت است.

آیت الله اختری هدف این اجلاس را رساندن فریاد کودکان مظلوم فلسطین به دنیا برشمرد و تاکید کرد: امروز موسسات حقوقی و بین المللی این جنایت‌ها را مشاهده می‌کنند، اما سکوت اختیار می‌کنند و جلوی سگ هار آمریکا در منطقه را نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکار جبهه مقاومت نسبت به ۳۰ سال پیش، قوی‌تر شده و امکانات بیشتری دارد، یادآور شد: نمونه آن شیخ حسن نصر الله است که از سال ۱۳۶۰ بنای تشکیل حزب الله و جبهه مقاومت را گذاشت و تا امروز جبهه مقاومت بسیار توسعه یافت و شیخ حسن توانست جبهه مقاومت را در تمام کشور‌های حامی این جبهه بسط دهد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری اضافه کرد: ایشان توانست همه گروه‌ها و طوایف را در جبهه مقاومت گرد هم آورده و یک گروه متحد، مستحکم و متفق را ایجاد کند و به رغم شهادت شیخ حسن نصرالله، ساختار جبهه مقاومت از هم نخواهد پاشید. چرا که جبهه مقاومت در بیشتر کشور‌ها از جمله لبنان، یمن، سوریه قوی‌تر شده است.

آیت الله اختری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب حمایت از جبهه مقاومت را بر همه فرض دانستند و سایر علما نیز به این موضوع تاکید کردند و همانطور که خداوند متعال در قرآن وعده داده است به دشمنان خدا بتازید و قطعا پیروز خواهید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار