مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری این استان ۱۰۰ درصد و در مناطق روستایی ۹۹ درصد است، گفت: ایلام، استانی سبز از لحاظ توسعه گازرسانی در کشور است.

محمود کشاورز روز دوشنبه در دوره آموزشی آشنایی با نظام‌نامه جدید چرخه مدیریت بهره‌وری در شرکت گاز استان ایلام، اظهار کرد: افزایش بهره‌وری نه ‌تنها باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود، بلکه کیفیت خدمات را نیز ارتقاء می‌دهد و رضایت کارکنان و مشترکان را به همراه خواهد داشت که این امر به ‌ویژه در پروژه‌های گازرسانی به مناطق کم‌ برخوردار از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه فنون و طرح‌های جدید ارتقاء بهره‌وری نمی‌تواند بدون پرسنل آموزش دیده، ایجاد و به کار گرفته شود، افزود: نیروی انسانی بر اساس امکانات، مهارت ها، دانش و نگرش خویش که از آموزش کسب کرده در طی مراحل مختلفی می‌تواند نقش به سزایی در بهبود و افزایش بهره وری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از دلایل پائین بودن بهره‌وری در جامعه ما این است آموزش که نتیجه مستقیم آن، ارتقای سطح علمی و تخصصی شاغلان در سازمان‌های مختلف بوده به فراموشی سپرده شده است، تاکید کرد: بی‌شک یکی از ابزارهای بسیار مهم در ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به اهداف و رسالت‌های تعریف شده برای آن، برنامه ها و رویکردهای نوین آموزش است.

کشاورز با بیان اینکه آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری در زمینه تحقق اهداف سازمانی است، تصریح کرد: بسیاری از سازمان‌ها آموزش را هزینه تلقی می‌کنند و به همین منظور بودجه اندکی را به امر آموزش نیروی انسانی اختصاص می‌دهند که این طرز تفکر اشتباه باعث عقب ماندگی سازمان از فناوری و دانش روز شده است.

وی ادامه داد: شرکت گاز ایلام با رعایت قوانین و الزامات قانونی، بهره‌گیری از دانش، تجربه و تلاش سرمایه‌های انسانی، به کارگیری از فناوری‌ و تکنولوژی‌ به روز و غیره می‌پردازد و از شرکت‌های پیشرو در حوزه عملکردی، سیستم‌ها و نظام‌های مدیریتی است و همواره تلاش می کند تا در راستای بهبود کمی و کیفی عملکردی خود گام بردارد.

کشاورز با بیان اینکه انتخاب شرکت گاز ایلام در ۲ سال متوالی به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ حاصل زحمات کارکنان بهره ور و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شریف در اقصی نقاط استان بوده است،تصریح کرد: ایلام به عنوان یکی از استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی است.

وی با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری و روستایی توضیح داد: تمام شهرهای این استان از نعمت گاز برخودار هستند.

کشاورز با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲ روستا در اقصی نقاط استان گازدار شده است، یادآور شد: با گازرسانی به این تعداد روستا ۷۸۰ خانوار با جمعیتی بیش از سه هزار و ۵۲۶ نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و در پایان سال گذشته گازرسانی در مناطق شهری و روستاهای دارای قابلیت گازرسانی به اتمام رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.