در مراسمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از پیشکسوتان و فرماندهان سابق این نیرو در آذربایجان شرقی تجلیل شد.

 سرمست استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان نیروی انتظامی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: عزیزانی که در جهت استقرار اهداف نظام اسلامی در کشور و استان آذربایجان شرقی تلاش می‌کنند در دل ملت جای دارند و این خدمات جای قدردانی دارد همچنین مردم ما همیشه در شرایط سخت از تمامیت ارضی و کیان کشور حراست و صیانت کردند و ما هم باید گره از مشکلات مردم بگشاییم و با همدلی و تفاهم به آنها خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی ما وقتی کارشان را بخوبی انجام نمی‌دهند انبوه مشکلات در نهایت بر دوش عزیزان ناجا می‌افتد گفت: محوری‌ترین اقدام عزیزان در ناجا تامین امنیت و آرامش مردم است که مهمترین وظیفه و رسالت آنها به شمار می‌آید.

 سرمست با تاکید بر اینکه امروز نیازمند بازسازی و تحول در تمامی بخش‌ها هستیم افزود: ما نیازمند برنامه‌های تحول آفرین در همه حوزه‌ها هستیم از جمله اجتماعی و مردمی کردن امنیت و قانون گرایی و نیز ایجاد آموزش‌های لازم برای پلیس که می‌تواند در تامین امنیت و آسایش کشور موثر باشد.

 وی خاطر نشان کرد: ما هم در استانداری آذربایجان شرقی تمام تلاش خود را برای معیشت کارکنان نیروی انتظامی استان بکار می‌گیریم تا از این نظر مشکلی نداشته باشند.

 سردار محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی هم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای فراجا گفت: ۱۳مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی است خادمان شما در فراجا برای آرامش مردم در سطح استان انجام وظیفه می‌کنند و در این راه زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

 وی با بیان اینکه استان ما بر اساس اولویت‌های تعریف شده جزو استان‌های موفق در بحث انجام اولویت‌ها است گفت: از ابتدای امسال به میزان ۱۰ درصد در حوزه مواد مخدر افزایش کشف داریم و از موضوعات قابل توجه اینکه در مقابله با اراذل و اوباش دستگیری‌ها افزایش داشته تا کنترل ها به خوبی انجام شود و مشکلی برای مردم ایجاد نگردد.

سردار محمدی با اشاره به اینکه در حوزه تصادفات هم با کاهش مواجه هستیم و اقدام‌های شاخصی در حوزه امنیت اقتصادی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در استان ما تاکنون ۲۶۴ پابند الکترونیکی دریافت شده است و بسیاری از آنها با هماهنگی دستگاه قضایی استفاده شده است همچنین در زمینه مسکن کارکنان احداث ۳۸۸ منزل سازمانی آغاز شده است و امید است بتوانیم در سه سال آینده ۲ هزار مسکن را عملیاتی کنیم.

در تقویم رسمی کشورمان ۱۳ الی ۱۹ مهرماه هفته فراجا نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار