با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم موهان باگان هند از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ کنار رفت.

تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و موهان باگان هند در هفته دوم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ قرار بود روز چهارشنبه ۱۱ مهر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند که این بازی به دلیل عدم حضور نماینده هند در ایران لغو شد.

بر همین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یکشنبه ۱۶ مهر در صفحه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که تیم موهان باگان به دلیل عدم سفر به ایران از این مسابقات کنار رفت.

طبق ماده ۵.۲ از مقررات مسابقات سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا  ۲۰۲۴/۲۵ (مقررات مسابقات)، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تأیید می‌کند که تیم موهان باگان هند به دلیل عدم حضور در تبریز، برای دیدار گروه A خود مقابل تراکتور در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۴، به عنوان تیم انصراف‌دهنده از رقابت‌های سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته می‌شود در نتیجه، تمام مسابقاتی که توسط تیم موهان باگان لغو و طبق ماده ۵.۶ مقررات مسابقات باطل اعلام می‌شود. برای رفع هر گونه ابهام، هیچ امتیاز و گلی از مسابقات این تیم در تعیین رتبه نهایی گروه A بر اساس ماده ۸.۳ مقررات مسابقات لحاظ نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
دلیل دشمنی هند با ایران به بهانه دوران نادرشاه افشار منطقی نیست و باید جواب کارشکنی هندی ها به وقتش داده بشه تا گستاخ تر از این نشن
آخرین اخبار