جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان موتورسیکلت با تلاش کارآگاهان پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سرهنگ  علیرضا دلیری گفت؛ در پی اعلام چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح شهرستان ایرانشهر، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد؛ در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی خود موفق به شناسایی مخفیگاه دو سارق حرفه‌ای شده و سرانجام متهمان در عملیات پلیسی در یکی از محلات ایرانشهر دستگیر و در مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی مربوط به آن و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دو دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط گردید.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود؛ متهمان که سوابق متعددی در امر سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه و زورگیری در سطح شهرستان ایرانشهر و روستا‌های همجوار داشته در تحقیقات اولیه تا کنون به ۹ فقره سرقت مسلحانه اعتراف که تحقیقات پلیس در خصوص کشف پرونده سرقت‌های احتمالی توسط این متهمان همچنان ادامه دارد.

سرهنگ "دلیری" با اشاره به این که تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر همدستان این متهمان در دستور کار پلیس است افزود؛ امنیت اجتماعی خط قرمز پلیس شهرستان است، هر کس امنیت اجتماعی شهروندان را خدشه دار کند پلیس با او برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

برچسب ها: فراجا ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار