مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: واگذاری پروژه‌های سرمایه گذاری به بخش خصوصی جزو رویکرد‌های جدی این نهاد بوده و با جدیت آن را دنبال می‌کند.

مرتضی صفری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت:  یکی از مهمترین سیاست‌های دولت این است که بخش خصوصی را برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام ترغیب کند که این امر در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی هم دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قرارداد‌های بلندمدت با بخش خصوصی بسته می‌شود تا آنها به اجرا و اتمام پروژه‌های سرمایه گذاری بپردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بخش خصوصی از تجهیزات و کیفیت خدمات بالایی برخوردار است و می‌تواند به خوبی پروژه‌ها را اجرا و تکمیل کرده و همچنین زمینه اشتغالزایی را نیز فراهم کند.

صفری از واگذاری سه پروژه سرمایه گذاری آذربایجان غربی نیز خبرداد و گفت: ۳ پروژه سرمایه‌گذاری کمپینگ اژدهابولاغی اشنویه، ساختمان پارک نیلوفر پیرانشهر و پارکینگ تخت سلیمان تکاب به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی اظهار کرد: در جلسه کارگروه ماده ۲۷ مقرر شد این سه پروژه با اعلام فراخوان به بخش خصوصی واگذار و از ظرفیت آنها در بهره‌برداری از پروژه‌ها استفاده شود.

صفری گفت: تاکنون ۷ پروژه از طریق کارگروه ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده است که از این تعداد ۲ پروژه "مرکز آب‌درمانی بام چالدران و حمام بیگ‌جوان"چایپاره به بهره‌برداری رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.