استاندار ایلام با تاکید بر تلاش فرمانداران و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای سرشماری کشاورزی در این استان، گفت: سرشماری کشاورزی نقش مهمی در راستای برنامه‌ریزی مدون به منظور جهش تولید در این بخش دارد.

حسن بهرام‌نیا در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ایلام، اظهار کرد: برای اجرای سرشماری کشاورزی ۱۴۰۳ حسب دستور رئیس جمهور، همه دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها مکلفند امکانات را برای تحقق اهداف این سرشماری به کارگیری کنند.

وی ضمن تاکید بر سرشماری دقیق در همه حوزه‌ها برای داشتن برنامه‌ریزی با افق ۱۰ ساله، تأکید کرد: فرمانداران با تشکیل جلسات در شهرستان‌ها تمام امکانات را به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای انجام یک سرشماری دقیق بسیج کنند.

استاندار ایلام بر اخذ مجوز‌های لازم برای ایجاد هرگونه مستحدثات تولیدی، اکتشافی و ... تاکید کرد و گفت: باید پیوست‌ها و استعلام‌های لازم برای اجرای هر پروژه توسط دستگاه‌های ذی‌ربط قبل از طرح آنها در شورای برنامه‌ریزی اخذ شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در این جلسه اظهار کرد: ۱۲ آبان ماه سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ به مدت ۳۰ روز در این استان همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.

منصور حسینی با بیان اینکه آخرین سرشماری عمومی کشاورزی در سال ۱۳۹۳ انجام شده، اظهار کرد: این سرشماری، ششمین سرشماری عمومی کشاورزی کشور است که با مراجعه مأموران آمارگیر و مصاحبه با کلیه بهره برداران کشاورزی در نقاط شهری و روستایی و تکمیل پرسشنامه الکترونیکی انجام می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.