تیم‌های منچستریونایتد و چلسی در مصاف با رقبای خود در لیگ برتر انگلیس متوقف شدند.

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچستریونایتد و چلسی به مصاف رقبای خود رفتند که هر دو تیم به تساوی تن دادند.

منچستریونایتد مهمان استون ویلا بود که در ادامه روند نتایج ضعیفش، به تساوی بدون گل رضایت داد. این بدترین شروع یونایتد پس از گذشت ۷ هفته از لیگ برتر است. تاکنون سابقه نداشت که آنها تا پایان هفته هفتم فقط ۸ امتیاز کسب کنند.

شیاطین سرخ در مقطع مشابه فصل گذشته هم ۹ امتیازی بودند. ۸ امتیاز از ۷ هفته ابتدایی همچنین بدترین شروع منچستریونایتد در لیگ سطح اول انگلیس از فصل ۹۰-۱۹۸۹ محسوب می‌شود. در فصل مذکور تیم سرالکس فرگوسن تا پایان هفته هفتم فقط ۷ امتیاز داشت و در نهایت فصل را با رتبه سیزدهم به پایان رساند. (بدترین رتبه تیم فرگوسن)

با این نتیجه اریک تن‌هاخ هم یک قدم دیگر به در‌های خروج باشگاه نزدیک‌تر شد و بعید نیست به زودی حکم اخراجش را در دستش ببیند.

در دیگر مسابقه، چلسی در استمفوردبریج لندن میزبان ناتینگهام فارست بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد. نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید. در نیمه دوم ورق به سود ناتینگام فارست برگشت و این تیم موفق شد در دقیقه ۵۰ توسط کریس وود به گل اول دست پیدا کند. شاگردان مارسکا به دنبال گل تساوی می‌دویدند و در دقیقه ۵۷، چلسی توسط مادوئکه به گل تساوی دست پیدا کرد. در ادامه باز هم چلسی حملات متعددی را بر روی دروازه حریف تدارک دید، اما موفق به گلزنی نشد تا بازی مساوی شود. ناتینگهام از دقیقه ۷۸، ۱۰ نفره شد.

شاگردان مارسکا با این تساوی ۱۴ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جای گرفتند. ناتینگهام نیز با ۱۰ امتیاز دهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار