نجار گفت: ۷ اکتبر ضربه‌ای به صهیونیست‌ها زده شد که تا یک ماه کارشناسان و تحلیل گران نظامی صهیونیست نمی‌توانستند از نحوه این شکست گزارش تهیه کنند.

نجار کارشناس مسائل غرب آسیا با حضور در شبکه خبر درباره سالگرد عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد:  روند این نبرد و مقاومت در برابر صهیونیست‌ها به خوبی از طریق رسانه‌ها حتی فضای مجازی به دنیا نشان داده شده است. روند این است که مقاومت توانسته تا پای جان در برابر رژیمی که غرب این چنین از آن حمایت می‌کند ایستادگی می‌کند.

وی ادامه داد:فراموش نکنیم که ۷ اکتبر ضربه‌ای به صهیونیست‌ها زده شد که تا یک ماه کارشناسان و تحلیل گران نظامی نمی‌توانستند از نحوه این شکست گزارش تهیه کنند.

وی افزود:رژیم صهیونیستی برای شروع مقابله با عملیات بزرگ طوفان الاقصی هدف گذاری داشت. نجات و آزادی اسرا، تصرف غزه، نابودی حماس و از این قبیل ادعاها برای آرامش فضای جامعه صهیونیستی از سمت صهیونیست‌ها اعلام شد. یک سال گذشت و هیچ دستاوردی را برای رژیم صهیونیستی نمی‌توانیم پیدا کنیم.

نجار تاکید کرد:‌این روند به گونه‌ای است که صهیونیست‌ها از لحاظ تسلیحات نظامی و بحران‌های اقتصادی و فشار‌های داخلی و مشکلاتی که رقبای نتانیاهو برای او ایجاد کرده اند به شدت در حال فشار هستند. افراد سرزمین‌های اشغالی در حال اعتراض و خواستار آزادی اسرا هستند. شهرک نشینان خواستار پایان جنگ هستند چرا که تنها دستاورد آن جنایات کشتار مردم بی دفاع و از بین رفتن سربازان صهیونیست‌ است و آن‌ها دستاوردی نداشتند. این گونه اقدامات باعث شده مقاومت با پیروزی استحکام بیشتری پیشروی کند.

وی گفت:اکنون شهرک‌های اطراف نوار غزه کامل تخلیه شده و شهرک نشین‌ها حاضر نیستند به آن جا باز گردند. همین روند را در شمال هم ما می‌توانیم مشاهده کنیم.

کارشناس مسائل غرب آسیا درباره ادامه روند جبهه مقاومت گفت: شاهد هستیم دبیرکل حزب الله لبنان و یکی از سرداران بزرگ ما در عملیاتی تروریستی به شهادت رسیدند، اما باید گفت روند مقاومت در لبنان و غزه  وابسته به فرد نیست. مقاومت یک تفکر و یک مکتب است و در روح و قلب نیرو‌های مقاومت جای گرفته و شهادت این نیرو‌ها هیچ گاه نمی‌تواند در روند‌ها ایراد ایجاد کند.

وی گفت: در یکسالگی طوفان الاقصی علی رغم این که بیش از ۴۱ هزار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند. اما هنوز مقاومت ایستادگی کرده است. در سالگرد این عملیات حزب الله لبنان مناطق مهمی را هدف قرار می‌دهد این روند نشان می‌دهد که مقاومت در لبنان و فلسطین هیچ نوع خللی در روند ایستادگی اش در مقابل صهیونیست‌ها ایجاد نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار