مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای نصب و تجهیز انشعابات بیمارستان خیّرساز امیرالمومنین (ع) این شهرستان تخصیص یافت .

کریم میرزایی گفت: تعداد تخت‌های بیمارستان امیرالمومنین (ع) که به همت یکی از خیرین بزرگ ملایری در گوراب در حال ساخت است، از ۹۶ تخت به ۱۲۰ تخت افزایش یافت.

او گفت: این بیمارستان نسبت به چند ماه گذشته از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است که ساختمان آن در مراحل نهایی تکمیل و فقط بخشی از تاسیسات بیمارستان باقی مانده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: عمده‌ترین مشکل بیمارستان خیّرساز امیرالمومنین (ع) ملایر اتصال انشعابات همچون آب، برق و گاز بود که طی برگزاری چندین جلسه و بررسی موانع و مشکلات، مبلغ مورد نیاز برای اتصال این انشعابات پرداخت شود.

میرزایی با بیان اینکه در تلاش برای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) هستیم، گفت: طی چندین مرحله توسط وزارت بهداشت و درمان تجهیزات پزشکی وارد بیمارستان امیرالمومنین (ع) و هفته آینده نیز بخش دیگری از تجهیزات وارد بیمارستان خواهد شد.

او با بیان اینکه مشکلی در تامین تجهیزات بیمارستان نداریم و مرحله به مرحله تجهیزات در حال تکمیل است، گفت: ساختمان بیمارستان به همت خیر بزرگ ملایری «حاج حسن توکلی» تکمیل شده و فقط بخشی از تاسیسات آن شامل سیستم تهویه باقی مانده که در حال تکمیل است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت:خیّر ملایری به قیمت روز تاکنون بین هشت هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی امیرالمومنین (ع) ملایر هزینه کرده و تا تکمیل نهایی این پروژه عظیم درمانی پای کار است.

میرزایی گفت: بخش مهم دیگری که در راه‌اندازی این بیمارستان مورد تاکید است، چارت سازمانی و تامین نیرو است که چارت سازمانی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده، اما هنوز جذب نیرو صورت نگرفته است.

او گفت: افتتاح و راه‌اندازی این بیمارستان در گرو تامین نیروی انسانی است و پیش‌بینی ما این است با توجه به شرایط برگزاری آزمون استخدامی و روند جذب نیرو، افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) امسال انجام نشود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: با تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان خیرساز امیرالمومنین (ع) ملایر، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی این شهرستان به بیش از ۵۰۰ تخت خواهد رسید.

میرزایی با بیان اینکه ملایر مرکز درمان جنوب استان همدان است، گفت: با پیگیری‌های انجام شده موفق به اخذ مجوز بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر شدیم که مراحل آخر تحویل زمین برای آغاز ساخت این بیمارستان به وسعت ۲۰ هکتار در حال نهایی شدن است.

 عملیات اجرایی بیمارستان خیّرساز امیرالمومنین (ع) ملایر از سال ۱۳۹۵ در روستای «گوراب» به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۴ هزار مترمربع آغاز شد.

شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین (ع) با ۱۶۵ تخت، بیمارستان مهر با ۱۲۸ تخت، بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی با ۱۶۵ تخت و بیمارستان در حال ساخت امیرالمومنین (ع) با ۱۲۰ تخت است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار