مدیرکل ثبت احوال البرز اعلام کرد: بیش از ۲۱۰ هزار کارت ملی هوشمند از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان به متقاضیان تحویل شده است.

عباس فتح اللهی گفت:در این مدت ۲۴۵ هزارو ۹۹۶ درخواست صدور کارت هوشمند اخذ شد که بیش از ۸۰ درصد از آنها کارت‌های خودرا دریافت کردند و اکنون نیز ۳۱ هزار و ۷۴ کارت ملی هوشمند در استان البرز آماده تحویل به متقاضیان است.

فتح اللهی اضافه کرد: متقاضیان کارت هوشمند ملی می‌توانند به صورت اینترنتی پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس از اخذ نوبت در مهلت مقرر به دفاتر صدور کارت ملی هوشمند مراجعه کنند.کارت هوشمند ملی به عنوان مقدمه‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی، می‌تواند موجب توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه‌های دولت، مردم و بنگاه‌ها شود.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های عمومی مبنی بر دولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدورکارت‌های هوشمند فراهم کرده است.

فتح اللهی یادآورشد: امسال اسامی امیرعلی، امیرحسین و امیرعباس برای پسران و فاطمه، زهرا و نازنین زهرا برای دختران تازه متولد شده استان البرز بیشترین فراوانی را داشتند.

برچسب ها: کارت ملی ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.