رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه هواشناسی سراب با دمای صفر درجه سانتیگراد سومین شهر و ایستگاه سرد کشور و سردترین شهر استان شد.

 امیدفر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های هواشناسی فرودگاه اردبیل و توچال نیز با دمای منفی ۱.۵ درجه سانتیگراد اولین و دومین مناطق سرد کشور شدند.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته جلفا با ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود و در این بازه زمانی دمای تبریز در گرمترین زمان به ۲۳ درجه و در خنک‌ترین زمان به ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: دمای فعلی تبریز ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش نشان می‌دهد.

امیدفر ادامه داد: طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه موج بارشی ضعیفی از نواحی شمالی استان عبور می‌کند که احتمالا موجب بارش پراکنده باران در منطقه ارسباران شود.

وی یادآور شد: تا اواخر هفته آینده پدیده جوی قابل توجهی در استان روی نمی‌دهد و جوی نسبتا پایدار حاکم می‌شود و دمای هوا در این بازه زمانی به صورت نسبی تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار