نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور نیازمند حمایت جدی بانک‌‎ها است که برای تحقق این مهم تمامی بانک‌ها با جدیت و ظرفیت مناسب پای کار باشند.

غلامحسین زارعی نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در همین راستا به بانک‌ها نیز توصیه شده تا با نقش آفرینی و توجه ویژه خود در حوزه مسکن به رونق، اشتغال و توسعه کشور کمک کنند.

وی افزود: در ایران ۱۲ درصد اشتغال کشور با سه میلیون نفر جمعیت شاغل به حوزه مسکن اختصاص دارد.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع مسکن علاوه بر جنبه اجتماعی از حیث توسعه نیز حائز اهمیت ویژه است و این مهم باید از سوی دستگاه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

زارعی ادامه داد: در اجرای طرح ملی نهضت مسکن نیز باید قدرت جامعه هدف مدنظر قرار گیرد، برخی در پرداخت آورده با مشکلاتی مواجه هستند که باید همکاری و مساعدت لازم با جامعه هدف محقق شود.

وی عنوان کرد: همچنین احداث سازه‌های با کیفیت یکی از مطالبه‌های جدی مردم است که باید نسبت به این مهم اهتمام جدی ایجاد شود.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان دشتی نیز معضلی تاریخی در حوزه مسکن فرهنگیان وجود دارد که باید با پیگیری لازم گره گشایی لازم در این حوزه انجام شود.

زارعی تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد تا تمام پیشنهادهای موثر و تاثیرگذار مسئولان استانی در حوزه مسکن در مجلس مطرح و به قانون تبدیل شود تا موانع و مشکلات فراروی صنعت ساختمان سازی برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.