مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: در نواحی شمال و شمال شرق کشور از امشب تا اواسط هفته شاهد وزش باد شدید و بارش باران خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه امشب در استان های شمال و شمال شرق کشور شاهد رگبار باران هستیم گفت: در استان‌های گیلان، مازندران، ارتفاعات و غرب گلستان، شرق اردبیل و مناطقی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، شمال استان‌های البرز، قزوین، شمال و شرق استان مرکزی، قم، شمال اصفهان، شمال و غرب سمنان، شمال سیستان و بلوچستان و شمال یزد، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردایکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق استان‌های سمنان، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال و شرق کرمان، شمال و جنوب شرق سیستان و بلوچستان، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید و در نقاط مستعد پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه دوشنبه در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان رگبار باران و  وزش  باد پیش بینی  می شود گفت:  روز سه‌شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او یادآور شد:،طی دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواج است.

خبرنگار:محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار