مدیرکل صمت استان سمنان گفت: یک دستگاه آمبولانس و لوازم و تجهیزات ایمنی در پایگاه امداد و نجات طزره شهرستان دامغان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال مستقر شد.

احمدی گفت: برای تجهیز و ارتقا خدمات امدادرسانی و نجات در معادن زغال سنگ طزره دامغان، آمبولانس و لوازم و تجهیزاتی امدادی و ایمنی توسط وزارت صمت اختصاص داده شد و در پایگاه امداد رسانی و نجات منطقه طزره در شهرستان دامغان استقرار یافت.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد معادن زغال سنگ و گستردگی نیروی کار در منطقه طزره، این آمبولانس با تجهیزات کامل و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهبود و ارتقا خدمات امدادرسانی و نجات به معادن اختصاص یافت و در آیینی با حضور مسوولان استانی و منطقه، این دستگاه آمبولانس به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سمنان تصریح کرد: لوازم و تجهیزات امداد و نجات از جمله دستگاه‌های تنفس مصنوعی، کمپرسور شارژ، ست هیدرولیک امدادی، جک هیدرولیک، تجهیزات و وسایل مورد نیاز آتش نشانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: در منطقه طزره ۴۳ معدن زغال سنگ با ظرفیت اسمی حدود ۵۰۰ هزار تن در سال فعالیت می‌کنند که بالغ بر یکهزار و ۸۰۰ نفر در این معادن مشغول به فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.