رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری کلاهبردار با شیوه و شگرد رسید جعلی در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ "علیرضا حدادی" با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي ارتقاء امنيت و پيشگيري از وقوع جرائم در سطح جامعه، گفت: مردم مي‌توانند با توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس و دقت در انجام معاملات از سودجويي كلاهبرداران و جاعلان جلوگيري كنند.
وي در ادامه گفت: در پي ارجاع یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری تحت عنوان رسید ساز جعلی از طریق سایت آگهی فروش و خرید خودرو  به پليس آگاهي استان، بلافاصله پيگيري موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بيان اينكه کارآگاهان اداره  مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقيقات پلیسی نسبت به جمع‌آوري ادله و مستندات لازم اقدام كردند، افزود: متهم سابقه‌دار اين پرونده‌ شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در یک عملیات ضربتی در شهرستان رشت دستگير شد. 
اين مقام انتظامي بيان داشت: این فرد در بازجویی‌های صورت گرفته، پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابي خود مبني بر كلاهبرداري با استفاده از رسید جعلی از طریق سایت آگهی فروش و خرید خودرو  اعتراف کرد.
سرهنگ حدادی در ادامه تصريح كرد: كلاهبردار 33ساله با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
وي در پايان از مردم خواست قبل از انجام هرگونه معامله ضمن انجام استعلامات لازم، نسبت به رویت اصل سند و اطمينان از اصالت آن اقدام كنند.

برچسب ها: دستگیری ، کلاهبردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.