رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از ترخیص خودرو‌های توقیفی در هفته انتظامی خبر داد.

 سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به منظور رضایت مندی آحاد مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی برای ترخیص انواع وسایل نقلیه توقیفی به استثنا وسایل نقلیه دارای دستور قضایی و یا شاکی خصوصی، تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

 وی افزود: به مناسبت هفته انتظامی تمامی خودرو‌های توقیفی از سوی پلیس که شکایت و پرونده قضائی مفتوح ندارند، ترخیص می‌شوند.

  سرهنگ عباسی گفت: افراد می‌توانند از شنبه ۱۴ مهر تا پایان هفته انتظامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به منظور رضایت مندی آحاد مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی برای ترخیص انواع وسایل نقلیه توقیفی به استثنا وسایل نقلیه دارای دستور قضایی و یا شاکی خصوصی، تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد: به مناسبت هفته انتظامی تمامی خودرو‌های توقیفی از سوی پلیس که شکایت و پرونده قضائی مفتوح ندارند، ترخیص می‌شوند.

وی گفت: افراد می‌توانند از شنبه ۱۴ مهر تا پایان هفته انتظامی با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، فرایند ترخیص خودروی خود را پیگیری کنند. با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، فرایند ترخیص خودروی خود را پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.