مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از بهره‌مندی بیش از ۵۰۰۰ نفر از حاشیه‌نشینان شهر زابل از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب طی یک سال خبر داد.

علیرضا قاسمی گفت:  امسال نیز عملیات اصلاح و توسعه شبکه در نقاط اولویت‌دار در حال اجرا است.

 وی  بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ با اعتباری معادل ۱۴۰ میلیارد تومان نسبت به احداث و بهره‌برداری ۱۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و یک باب ایستگاه پمپاژ در جنوب شهر اقدام شد که این ایستگاه در افق طرح جمعیت ۱۰ هزار نفر را تحت پوشش خواهد داد.
وی با بیان اینکه با این اقدام یکی از درخواست‌های دیرینه مردم در دفع بهداشتی فاضلاب محقق شد، افزود: در این طرح بیش از ۵۰۰۰ نفر از ساکنان حسن‌آباد و قاسم آباد، باقری جنوبی و بخشی از مسکن مهر از این خدمت بهره‌مند شدند.
قاسمی با اشاره به عملیات اجرایی برنامه‌ریزی شده در سال جاری تصریح کرد: با توجه به وقوع نشست‌های متعدد در خیابان طالقانی (خط اصلی شهر) مقرر شد که بازسازی ۳۵۰۰ متر از شبکه خیابان‌های طالقانی و رجایی به رغم صعوبت فراوان و مشکلات اجتماعی با روش‌های سپرکوبی و لوله‌رانی اجرا شود.
وی افرود: در این راستا یک مناقصه برگزار و قرارداری به مبلغ ۳۱۰ میلیارد تومان در بخش توسعه شبکه و اصلاح و بازسازی شبکه منعقد شد و عملیات اجرایی آن اکنون با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.
وی ادامه داد: ضمن پرداخت مطالبات پیمانکاران شاغل، توسعه شبکه فاضلاب در محدوده خیابان شهید جهانتیغ و دانشگاه و بازسازی شبکه اصلی خیابان شهید ژیانی از دیگر اولویت‌های اجرایی این شرکت در سال جاری است.

برچسب ها: فاضلاب ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار