سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: صدور سند مالکیت در بخش‌های مختلف به عنوان راهکار محکم در پیشگیری از وقوع جعل و سوءاستفاده در این شهرستان با اهتمام بیش از پیش پیگیری و تسریع شود.

علی ولایتی پور در جلسه بررسی حل مشکلات ثبتی شهرستان زابل با اشاره به ضرورت صدور سند برای اراضی کشاورزی و مزایای این کار، اظهار کرد: همانطوریکه هر یک از افراد جامعه نیاز به برگه هویت یعنی شناسنامه دارند، املاک افراد هم باید دارای برگه هویت یعنی سند باشد و این یکی از الزامات مورد نظر مردم است.

وی افزود: با همکاری اداره ثبت اسناد و امور اراضی شهرستان زابل در جهت رفع مشکل و موانع، اقدامات خوبی بعمل آمده و ما این آمادگی را جهت رایزنی و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط استانی جهت اقدامات بعدی را داریم.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل تاکید کرد: بنیاد مسکن و ثبت اسناد باید با همکاری دیگر دستگاه‌های ذیربط، صدور سند مالکیت مردم در شهرها و روستاهای این شهرستان را تسریع کنند.

وی تصریح کرد: برای اجرای این کار و فراهم کردن مقدمات لازم، هماهنگی‌های لازم از طریق بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی بعمل خواهد آمد و دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری هستند.

ولایتی پور ادامه داد: عدم صدور سند رسمی در برخی از مناطق موجب بروز اختلافات و مشکلات زیادی شده که با تشکیل این جلسات و بررسی مشکلات مذکور می‌توانیم موانع را شناسایی و مرتفع کنیم.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از مزایا و منافع حاصل از اجرای قانون حدنگار و سند دار کردن اراضی کشاورزی، دهیاران و شوراهای اسلامی نیز سوالات خود را مطرح کردند و به آن‌ها پاسخ داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار