وزیر راه و شهرسازی با اشاره به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تردد جاده‌ای به تهران در طول سال، گفت: کاهش بار ترافیکی چاره‌ای جز قطار‌های بین شهری ندارد.

فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تردد در مبادی ورودی به تهران بزرگ در طول سال، خاطرنشان کرد: رتق و فتق این حجم بالای تردد تنها به وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور محدود نمی‌شود و به‌طور قطع برای مدیریت آن باید چاره‌ای اندیشید.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در این راستا باید جلساتی با شهردار تهران و شهرداران شهر‌های پیرامون تهران برگزار و مساله موجود مطرح و نتیجه آن به دولت ارائه شود؛ چرا که حل مسائل کلان شهر تهران، نیاز به اخذ تصمیماتی در دولت دارد. امیدواریم با اقداماتی که در این خصوص انجام می‌گیرد بخشی از باری که بر دوش نیرو‌های پلیس است، برداشته شود.

به گفته وی، برای کنترل این حجم بالای تردد جاده‌ای به تهران چاره‌ای جز توسعه حمل‌ونقل عمومی و استفاده از قطار‌های بین شهری و حومه‌ای نیست.

صادق خاطرنشان کرد: همه ما به‌ویژه نیرو‌های پلیس که به‌طور مستقیم با مردم مواجهه دارند، تلاش می‌کنیم که مردم در سلامت سفر کنند و تحقق بیشتر این امر مستلزم این است که حمایت‌های بیشتری در سطوح مختلف از این نیرو‌های خدوم انجام گیرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش نیرو‌های پلیس راه گفت: وزارت راه و شهرسازی در امور جاده‌ای، مهم‌ترین و بیشترین همکاری را با پلیس راهور دارد. نتیجه همکاری و همراهی کارکنان تلاشگر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با پلیس راه؛ خدمت‌رسانی به مردم است. هرچه این همکاری بهتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم در حوزه جاده‌ها نمود بیشتری پیدا خواهد کرد و رضایت مردم نیز بیشتر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار