مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، از پرداخت ۶۳۹ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویانی گلستانی در نیمه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

عیسی بابائی گفت: کمیته امداد به منظور بهبود وضعیت زندگی خانواده‌ها و جبران بخشی از نیاز‌های مددجویان تحت حمایت ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت به آنها پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور درسال‌های اخیر افزود: کمیته امداد، برای کمک ویاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود، علاوه بر پرداخت کمک معیشت به آنها، خدمات حمایتی، درمانی، فرهنگی، ساخت وتعمیر مسکن، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرارائه می‌دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

بابائی تصریح کرد: هم اکنون ۸۱ هزار و ۲۵۴خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴۷ هزار و ۸۶۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد۶۱ درصد با جمعیتی بالغ بر ۴۹ هزار و ۵۲۳ خانوار، زن سرپرست هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تمامی خدمات کمیته امداد، با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ارائه می‌گردد، زیرا رسیدگی و خدمت به خانواده‌های نیازمند، وظیفه بزرگ وخطیری است که کمیته امداد تا کنون به خوبی توانسته از عهده این مهم برآید، اما همچنان نیازمند اقدامات اساسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.