فلاحی گفت: مسئولان جمهوری اسلامی به کرات در بیانیه‌های رسمی اعلام کرده‌اند که ایران هیچ‌گاه به دنبال جنگ نیست اما در مقابل هرگونه تحرکات جنون‌آمیز رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش سکوت نخواهد کرد و پاسخ‌های محکمی به بدخواهان این آب و خاک خواهد داد.

سارا فلاحی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از ترور شهید "اسماعیل هنیه" به عنوان مهمان در تهران، یک صبر و خویشتنداری راهبردری را به دلایل مختلفی در پیش گرفت.

وی افزود: بررسی نقاط قوت و ضعف عملیات وعده صادق یک و رعایت اصل غافلگیری برای انجام یک عملیات موثر و بازدارنده از جمله دلایل تأخیر در انجام عملیات وعده صادق ۲ بود که رژیم صهیونیستی گمان نکند ایران دچار انفعال یا ترس شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بررسی واکنش‌های سران رژیم صهیونیستی، آمریکا و رسانه‌های همسو با آنها نشان داد که ایران در عملیات وعده صادق ۲ موفق عمل کرده و اهداف مورد نظر در این عملیات مورد اصابت موشک‌های نقطه زن سپاه سرافراز قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در وعده صادق ۲ یک عملیات موفقیت‌آمیز را انجام داد و پدافندها و سامانه‌های رهگیری این رژیم از رهگیری موشک‌های سپاه اسلام ناتوان شد و حتی کشورهای حامی این رژیم و ناتو هم قادر به کمک به رژیم صهیونیستی برای رهگیری موشک‌ها نشدند.

فلاحی اضافه کرد: وعده صادق ۲ یک عملیات موفقیت‌آمیز و تلنگر و هشداری قاطع از سوی جمهوری اسلامی ایران به سران رژیم غاصب اسرائیل و حامیان غربی و منطقه‌ای این رژیم تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده ایران از موشک‌های مافوق صوت هایپرسونیک معادلات نظامی منطقه را بر هم زد و تحلیلگران علوم نظامی و دفاعی و رسانه‌های کشورهای دنیا بعد از این عملیات اذعان دارند که ایران معادلات و پیش بینی‌ها در حوزه نظامی را به سود خود تغییر داده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ایلام، ایوان، چوار، ملکشاهی، مهران، سیروان، چرداول و هلیلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این عملیات نقطه عطفی در قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی برای هرگونه تجاوز و شیطنت رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش است.

وی تصریح کرد: برخی از کشورهای منطقه به جای حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، آسمان خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند و این کشورها به پایگاه‌های امنی برای رژیم جنایتکار و کودک کش اسرائیل و آمریکا تبدیل شده‌اند.

به گفته فلاحی ایران در تماس‌هایی به این کشورها هشدار داده است که اجازه هیچگونه همکاری نظامی با آمریکا و اسرائیل علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را ندارند و هرگونه استفاده آمریکا و اسرائیل از پایگاه‌های کشورهای منطقه، ایران اسلامی بر اساس قوانین بین‌المللی و دفاع مشروع از تمامیت ارضی خود، حق استفاده از این حق خود را در دستور کار قرار خواهد داد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هرچند ایران اسلامی آمادگی لازم و همه جانبه در برابر هرگونه تجاوزی را دارد اما یک کشور جنگ طلب نیست و خواهان اتحاد و همبستگی تمام کشورهای مسلمان در برابر تجاوزات ویرانگر و نسل کشی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای مقاومت و حزب‌الله ناتوان است و حملات جنون‌آمیز این رژیم در لبنان و غزه، موجب کشتار مردم بی‌گناه و غیرنظامی شده که این امر بیانگر اضمحلال و فروپاشی اسرائیل است.

شامگاه سه‌شنبه هفته جاری عملیات وعده صادق ۲ با همکاری مشترک سپاه، ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح با هدف خونخواهی ترور شهیدان اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سید عباس نیلفروشان و شهدای مظلوم غزه و لبنان انجام شد و اهداف نظامی و امنیتی اسرائیل مورد اصابت موشک‌های نقطه زن و رادارگریز ایران قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.