استاندار اصفهان گفت: فراجا در همه بزنگاه‌ها و گستره مسئولیت‌های خطیر خود حضور هوشمندانه و با صلابت داشته است.

استاندار اصفهان با صدور پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: فراجا در همه بزنگاه‌ها و گستره مسوولیت‌های خطیر خود حضور هوشمندانه و با صلابت داشته است.

 پیام سیدرضا مرتضوی در این پیام آورده : نقش آفرینی فراجا در مقابله با بزه‌های اجتماعی، قاچاق کالا و مواد مخدر، صیانت از حریم مرز‌های کشور، پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی و برخورد قاطع با اشرار، قانون شکنان و تهدید کنندگان نظم و امنیت مثال زدنی است.

در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید امنیت و آسایش با ارزش‌ترین نعمت الهی و رکن اساسی پیشرفت و آبادانی در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

مرتضوی افزود: صیانت از آرامش و امنیت کشور و مردم، مسوولیتی بزرگ و رسالتی خطیر است که خادمان سرافراز مردم در فراجا مفتخر به مجاهدت و تحقق مستمر آن در همه اوقات و شرایط هستند.

در بخش دیگری از پیام استاندار اصفهان آمده است: نیروی انتظامی، مجموعه‌ای خدوم، منسجم، متدین، متعهد و مکتبی است که به عنوان مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حافظ امنیت و خدمتگزار شایسته مردم است.

استاندار اصفهان در بخش پایانی پیام خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان و سربازان جان برکف فراجا در رده‌های مختلف و به خانواد‌های صبور و سرافراز ایشان تبریک و تهنیت گفت و از خدمات ومجاهدت هایشان قدردانی کرد.

۱۳ تا ۱۹ مهر هر سال به عنوان «هفته نیروی انتظامی» نامگذاری شده است.

حدود ۴۰ کلانتری در محدوده شهرستان اصفهان قرار دارد و استان اصفهان از نظر وسعت، جغرافیا، نوع و میزان جرم به ۲۱۲ بلوک انتظامی تقسیم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.