شهروند خبرنگار با ارسال فیلم و عکس از برپایی میزخدمت به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی و پلیس راهور شهرستان نیشابور به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

میزخدمت نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهرستان نیشابور به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی وپلیس راهور باحضور پرررنگ فرماندهان و کارکنان انتظامی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

در این میز خدمت فرماندهان انتظامی و راهور حضور داشتند و با صبر و حوصله به مشکلات نمازگزاران  رسیدگی کردند و مسائل و دغدغه‌های آنان را پیگیری کردند. مردم قدردان و شهید پرور نیشابور، احساس امنیت خود را از حضور سبز نیرو‌های انتظامی در تمامی طول ساعات شبانه روز درسطح شهر را  داشتند تقدیر و تشکر کردن و این امنیت را مدیون خون شهدای فراجا و شهدای مرزبانی دانستند.

دختران نیشابوری در یک اقدام زیبا با پخش بسته‌های متبرک به عکس شهدا که همراه با شکلات بود دربین نیرو‌های مدافع امنیت، آغاز هفته انتظامی  را تبریک گفتند. همچنین در این میز خدمت کلینیک امام سجاد (ع) فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور خدمات پزشکی  و ویزیت رایگان به نمازگزاران ارائه کردند.

لازم به ذکر است که "مهدی دونده" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، "حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی" امام جمعه شهرستان، "حجت الاسلام والمسلمین سلیمی" رییس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان نیشابور، "مهندس کمیلی پور" شورای شهر، "مهندس میرفانی" شهردار شهر و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از این میز خدمت بازدید کرده و هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان انتظامی و کارکنان تبریک گفتند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: مریم دانشگر - خراسان رضوی


بیشتر بخوانید:

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در همدان


 
 
 
 

نماز جمعه

نیروهای نظامی

آمبولانس

استقبال از مردم توسط نیروی انتظامی

نیروی انتظامی

بازدید امام جمعه

فعالیت ماموران نیروی انتظامی

میز وکالت

میز خدمت نیروی انتظامی

حضور مردم در نماز جمعه

ارائه خدمات درمانی

میز خدمت نظامیان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار