رهبر معظم انقلاب، محور وحدت آزادی‌خواهان برای حذف رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر اراک گفت: عملیات وعده صادق ۲ که برای انتقام خون شهدای مقاومت از سوی نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام شد، سبب سربلندی و مایه غرور ملی بود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: شلیک بیش از ۲۰۰ موشک به مراکز حساس نظامی، امنیتی و جاسوسی در سرزمین‌های اشغالی نماد قدرت محور مقاومت و مایه عزت ایران اسلامی بود.

امام جمعه اراک ادامه داد: کشور‌های اسلامی باید با وحدت و همدلی تلاش کنند تا صهیونیست این غده سرطانی از صحنه روزگار محو شود.

خطیب جمعه با بیان این که رهبر معظم انقلاب محور وحدت و اتحاد ایرانیان و آزادی‌خواهان در جهان است، افزود: همه باید تحت فرمان ایشان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آمریکا و ایادی استکبار هم دست از حمایت‌های مادی و معنوی رژیم کودک کش اسرائیل هم بردارند و با وتو‌های ننگین از جنایت کاران بین المللی حمایت نکنند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان فراجای استان و قدردانی از عملکرد مناسب پلیس در خدمتگزاری به مردم از آنها خواست تا با جدیت بیشتر پیگیر مطالبات مردم شوند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: هر سال به تعداد تلفات جاده‌ای کشور افزوده می‌شود و انتظار است پلیس راه و راهور نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز و فرهنگ سازی رانندگی بی خطر در جامعه بکوشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری، گفت: حضور میلیونی مردم مومن و انقلابی تهران در این آیین معنوی نشان از عشق امت به ولایت و شخص معظم‌له است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.