حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: دشمنان با تفرقه‌افکنی، ایجاد رعب و وحشت به دنبال القای موفقیت خود و رسیدن به اهداف شومش از طریق ترفندهای رسانه‌ها است.

امام جمعه سمنان در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه با اشاره به عملیات موفق و پیروزمندانه وعده صادق ۲ از سپاه و نیرو های مسلح قدردانی کرد و گفت: امیدواریم دشمن از این عملیات درس لازم را گرفته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه برای هر عملیات نظامی یک پیوست پیشین و پسین لازم است افزود: شناسایی و کسب اطلاعات جز اقدامات قبل از عملیات و کار رسانه‌ای هم به عنوان پسا عملیات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با تاکید بر بصیرت و نگاه هوشمندانه مردم نسبت به جریانات گفت: دشمن در تلاش است که با اختلال شناختی و محاسباتی در بستر افکار عمومی و به ویژه قشر نخبگان و تصمیم سازان کشور نفوذ پیدا کند.

وی با بیان اینکه دشمن با ابزار رسانه‌های بین المللی خود با ایجاد تضعبف و هراس افکنی جنگ روانی را به راه انداخته افزود: در این رسانه‌ها رژیم صهیونیستی وضعیت بحرانی و آمار کشته شدگان را سانسور و در عوض با کوچک نمایی پیروزی‌های جبهه مقاومت از پیشرفت‌های نظامی و تکولوژی خود به طور اغراق امیزی صحبت می‌کند.

خطیب نمازجمعه سمنان به شایعات دشمنان در ایجاد تفرقه و گسسته سازی نیروی مقاومت و حزب الله در کشور‌های مختلف اشاره کرد گفت:عملیات مقتدارانه‌ی وعده صادق ۲ به تمام این حرف‌های پوچ و شایعات خاتمه داد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به لزوم کار بیش از پیش رسانه‌ها در نشان دادن ظلم بی شمار و وحشیانه رژیم صهیونیستی و ناکارآمدی گنبد آهنین اشاره داشت و گفت:بیش از ۹۰ درصد موشک‌های هایپر سونیک که پرتاب شده با موفقیت به محل‌های مورد نظر اصابت کرده و بعد از مدت‌ها سبب خوشحالی و غرور مردم کشورمان و همچنین مردم در غزه، فلسطین و لبنان بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی حضور رهبر معظم انقلاب را در نماز جمعه نشانگر شجاعت ایشان دانست و خاطر نشان کرد :در طول این سال‌ها هر جا خطری پیش آمده رهبر جامعه مسلمین جلودار بودند و با حضورشان شجاعت و مقاومت را در دل‌ها ایجاد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.