مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی در شرق کرمانشاه از اصلاح و ترمیم ۲ خط انتقال آب شرب در این شهر خبر داد.

شهریار حیاتی روز جمعه گفت: خط اصلی انتقال آب با لوله پلی‌اتیلن سایز ۱۱۰ واقع در محله سازمانی، خیابان توحید که توسط پیمانکار حفاری و آسفالت شهرداری دچار شکستگی شده بود، اصلاح شد.

وی افزود: در پی گزارش مردمی مبنی بر شکستگی این خط انتقال آب، بلافاصله همکاران اکیپ حوادث و اتفاقات در محل حاضر شدند و اقدامات اولیه به منظور رفع شکستگی لوله انجام گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب سنقروکلیایی در ادامه از تعمیر و رفع شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب با لوله ۱۵۰ آزبست واقع در میدان سپاه، روبروی اداره دارایی خبر داد و گفت: این حادثه نیز بر اثر فرسودگی شبکه توزیع آب و پیچیدگی ریشه‌های درختان مسیر اتفاق افتاده بود که پس از اخذ مجوز‌های لازم، حفاری به طول ۲متر در عرض ۱/۵ متر، با عمق ۲متر در دستور کار قرار گرفت و خط مذکور نیز ترمیم شد.

حیاتی اضافه کرد: اجرای این ۲ عملیات با وجود موانع تأسیساتی و شلوغی و مسیر پر تردد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با موفقیت به اتمام رسید و محل تعمیرات نیز با کمترین آسیب و خسارت، پاکسازی شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش و مسوولیت‌پذیری اکیپ حوادث و اتفاقات و واحد بهره‌بردای امور آبفای سنقروکلیایی، از مشترکین شرکت آب و فاضلاب این شهرستان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه شکستگی لوله و حوادث در حوزه آب و فاضلاب، مراتب را به مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ اطلاع دهند.

شهرستان سنقروکلیایی با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.