نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: عملیات طوفان الاقصی در عین تلخی‌های بسیار شیرینی‌هایی هم دارد، اما این عملیات طوفان و مقدمه‌ای برای نابودی و ویرانی رژیم جعلی صهیونیستی است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهر گفت: به شهادت رساندن فرماندهان و رهبران گروه های مقاومت و بیش از ۴۳ هزار کودک و مردم بی‌گناه و بی دفاع از تلخی های این جنگ تما عیار است اما شکست این رژیم جعلی و متحدانش در جبهه های گوناگون و تنفر ملتها از این رژیم جعلی و جنایتکار از شیرینی های این عملیات است.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در این یک سال اهدافی را دنبال می کرد که نسل کشی، به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت، تسلط بر منطقه غرب آسیا و تسریع در ارتباط با کشورهای عربی از مهمترین آنها بود.

وی ادامه داد: گرچه این رژیم جعلی با سلاح های پیشرفته استکبار جهانی و سایر کشورهای غربی توانست تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت را به شهادت برساند اما ثمره این جنایات، تنفر جهانی نسبت به این رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه رشت اضافه کرد: هم اینک امت‌های مسلمان و آزادیخواهان و دانشگاهیان در اقصی نقاط جهان نفرت خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و حمایتشان را از مردم مظلوم فلسطین و عزه اعلام کرده و می کنند.

آیت الله فلاحتی بیان کرد: ملت‌های دنیا از غرب آسیا تا اروپای شرقی، آمریکای لاتین و حتی در دل کشورهایی که رهبران آنان از این رژیم جعلی حمایت می کنند نسبت به جنایات اسرائیل غاصب اعلام انزجار می کنند و این شکستی سخت و سنگینی برای این رژیم جانی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ملت‌های عربی نیز خواهان قطع ارتباط با این رژیم جعلی هستند و وضعیتی که امروز شاهدیم آنکه در مدت ۷۵ سال گذشته این رژیم جنایتکار تا به این اندازه رو به افول نبوده است.

امام جمعه رشت اظهار کرد: ملتهای جهان در مدت این یک سال فهمیده اند که حق با جمهوری اسلامی است و این رژیم جعلی نباید وجود داشته باشد و به همین دلیل شاهد تضعیف این رژیم جعلی هستیم.

آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از خطبه های امروز با اشاره نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی و نظامی دنیا عنوان کرد: اگر دولتمردان به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند در حوزه اقتصادی هم می توانیم در نقش موثر خود را ایفاء کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.