نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شهیدان نصرالله و اسماعیل هنیه متعلق به همه اسلام و جهان اسلام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه تهران افزود: پیروزی امت اسلامی در گرو شناخت دشمن است و اگر دشمن را خوب بشناسیم در مقابله با آن غافلگیر نمی شویم و مقدمه پیروزی امت اسلامی است .

وی به شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: شهادت این فرمانده مقاومت آغاز پیروزی‌های بزرگ و زمینه ساز نابودی کامل رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق 2 اراده یک ملت را در دفاع خود در مقابل دشمنان نشان داد افزود: وعده صادق دو امت اسلامی و محبوبیت جبهه مقاومت را برای جهانیان روشن تر کرد .

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز در جامعه مدیون نیروی های زحمت کش و فداکار انتظامی است.

وی به روز روستا هم اشاره کرد و افزود: با رفع مشکلات زیرساختی در روستاها از مهاجرت روستانشینان به شهر جلوگیری شود .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه مسئله شغل برای روستائیان خیلی مهم است گفت: برای اشتغال پایدار، ساخت کارخانه ها را به سمت روستاها برد.

فرمانده انتظامی هرمزگان هم در جمع نمازگزاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی ارزشی و ولایی است و بزرگترین افتخار نیروهای مسلح خدمت به این نظام اسلامی و مردمان با بصیرت و ولایتمدار آن است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: نیروی انتظامی از جمله نیروهایی است که همواره با به جان خریدن سختی و چالش‌های زیاد توانسته امنیت جامعه را تأمین و تضمین کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.