نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هر مسئولی قبل از انتصاب باید برنامه‌های خود را ارائه دهد.

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری گفت: کنگره ملی شهدا به بهترین شکل ممکن برگزار شد که جای مسرت و افتخار است و از همه دست اندر کاران این امر تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه هر مسئولی اعم از استاندار، فرماندار و ... قبل از انتصاب باید برنامه‌های خود را ارائه دهند، گفت: کسی که می‌خواهد استاندار شود باید برنامه داشته باشد تا هم خود بداند به کدام مسیر رود و هم ما از وی مطالبه‌گری داشته باشیم.

امام جمعه ساری افزود: از شهادت سردار نیل فروشان و سید حسن نصرالله رهبر حزب الله داغدار هستیم، مصیبت بزرگی است، اما عرصه خالی نیست و سید حسن نصرالله‌های دیگری می‌رویند و جای او را می‌گیرند

آیت الله لایینی گفت: وظیفه همه مسلمانان این است که با تمام امکانات پشت حزب الله بایستند و از آن حمایت کنند، هر کسی هرکاری از دستش بر می‌آید انجام دهد تا دشمن فکر و خیال باطل نکند.

او افزود: ریشه آشوب و جنگ و خونریزی در منطقه به گفته رهبری، حضور آمریکا و بعضی از کشور‌های اروپایی است که از صلح دم می‌زنند، اما منشا شر هستند و از منطقه که بروند، نظم و آرامش به منطقه بر می‌گردد.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش با گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت ماست و شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.