فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: کلاهبرداری‌های اینترنتی از طریق کلیک بر لینک‌های آلوده در طبس ۲۳ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ حسنی فرمانده انتظامی شهرستان طبس در نشست خبری به مناسبت هفته فراجا در جمع خبرنگاران گفت: در جهت خدمت رسانی به مردم و با توجه به توسعه این شهر در سایت‌های مختلف مسکن ملی و لزوم امنیت، در هفته فراجا افتتاح کلانتری هدف شهرستان را با حضور مسئولین شاهد هستیم.

او افزود: حضور فرماندهان و مسئولین انتظامی در جمع مردم و مراکز آموزشی از برنامه‌هایی است در این هفته با هدف ارائه خدمات و میز خدمت برگزار خواهد شد.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه پلیس مواد مخدر با درگیری‌هایی که با قاچاقچیان در کویر طبس داشته، مقادیری سلاح و مهمات را کشف کرده و این عملیات‌ها به هلاکت ۳ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و ضبط ۲۶ خودرو انجامیده است، اظهار کرد: افزایش ۳۲ درصدی کلاهبرداری‌های سایبری در طبس از طریق کلیک روی لینک‌های آلوده را از پارسال تاکنون شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: ۳۲۷ میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۳۲۰ ریال کشفیات کالای قاچاق پلیس در طبس از پارسال تاکنون بوده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ۳۸۰ نفر در زمینه قاچاق سوخت دستگیر شده اند و ۳۸۰ خودرو ضبط شده است که مبدأ تمام این قاچاق‌های سوخت خارج از طبس بوده است و ما توانسته ایم از خروج این سرمایه ملی جلوگیری کنیم.

سرهنگ حسنی عنوان کرد: ۲ هزار و ۳۱۷ گواهینامه رانندگی در طبس صادر شده است و ۴۰ هزار فقره اعمال قانون و هدایت وسایل نقلیه داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: در حادثه غم بار معدن معدنجوی طبس، انتظامی از اولین ارگان‌هایی بود که در صحنه حاضر شده و ۱۳ جنازه قابل شناسایی نبود که با تلاش همکاران ما کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و به خانواده جانباختگان تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.