وزیر کشور و جانشین فرمانده کل نیرو‌های مسلح در پیامی فرا رسیدن هفته انتظامی را تبریک گفت.

 اسکندر مومنی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل نیرو‌های مسلح در نیروی انتظامی در پیامی به مناسب هفته انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای پلیس و امنیت» و آرزوی سلامتی و عزت روز افزون برای «جانبازان» فراجا نوشت: هفته انتظامی یادآور شجاعت و ازخودگذشتگی رادمردان و شیرزنانی است که با سرلوحه‌قراردادن فرامین رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، عامل نظم و امنیت مردم و خوف و هراس مجرمان و تعدی‌کنندگان به حقوق مردم هستند. از جان‌گذشتگانی که با عشق و ایمان، یارای مأموریت‌های سخت هستند و هوشمندی و حضور به‌موقع‌شان در هر کارزاری، پشتوانه برقراری نظم و حکمرانی قانون است.

 در والاترین درجات این میدان خدمت، شهدای فراجا به‌عنوان قهرمانان امنیت ایران حضور دارند که در تقابل با خطرناک‌ترین مجرمان و اشرار مسلح، جان شیرین خود را به این ملت شریف تقدیم کردند.

بدون تردید یکی از مظاهر اقتدار امروز ایران، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است؛ شجره طیبه‌ای که در سایه‌سار آن، نعمت بزرگ امنیت به ثمر می‌نشیند. پلیس در کشور ما درستکار و امین مردم است و سربازان در این سازمان از فعال‌ترین و برترین نیرو‌های خدمت وظیفه عمومی هستند.

فرا رسیدن هفته انتظامی را به سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده، نیرو‌های کادر و وظیفه این فرماندهی همیشه سرافراز و خدوم تبریک عرض می‌کنم و برای یکایک این عزیزان و خانواده گرامی‌شان بهروزی و توفیق روزافزون از درگاه الهی مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار