مدیر کل کانون پرورش فکری و نوجوانان استان کرمان از هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر با شعار (برای کودکان، برای آینده) خبرداد.

اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در نشست خبری به مناسبت هفته ملی کودک گفت: ۴۰ مرکز کانون پرورش فکری در استان داریم که ۳۶ مرکز ثابت و مابقی سیار هستند.

وی با تاکید بر اینکه همگرایی و هم افزایی همه دستگاه‌های دولتی در حمایت از همه کودکان است یک موضوع مهم است، افزود: کانون پرورش فکری یک دستگاه متولی و دغدغه‌مند درخصوص توجه به استعداد‌های کودک و نوجوانان است. 

خدادادی بیان داشت: کانون پرورش فکری به عنوان یک کتابخانه کودک و نوجوان است که برای ترویج کتابخوانی فعالیت داریم وبا بیانی هنرمندانه، کار تربیتی انجام می‌دهیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با اشاره به اینکه امسال ۵۰ تجهیز کتابخانه‌ای در مدارس کمتر برخوردار استان، اهدا شده است، گفت: بیش از هزار جلد کتاب به یکی از نویسندگان مطرح استان بصورت رایگان تحویل داده شد تا برای تجهیز کتابخوانه‌های مد نظر در مناطق محروم اهدا شود.

خدادادی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در کرمان اشاره کردو افزود: برگزاری رویداد ۲ روزه (برای کودکان برای آینده) ویژه‌ی کودکان و نوجوانان با همکاری کارخانه نوآوری.

برگزاری نشست انیمیشن با حضور کارگردان فیلم بچه زرنگ (پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ سینمای ایران)، افتتاح انجمن تئاتر کودک و نوجوان، افتتاح انجمن انیمیشن، افتتاح انجمن شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان، حضور تماشاخانه سیار با اجرای تئاتر (ماجرای گله‌ی من) در مناطق نابرخوردار و کم برخوردار استان، برگزاری پیک امید (اردو‌های جهادی) در مناطق نابرخوردار و کم برخوردار استان و اختتامیه جشنواره کتابال با همکاری جمعیت دختران ایران زمین و اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته می‌باشند.

وی گفت: در جهت فرهنگ سازی و ارتقا آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان به ویژه کودکان با نیاز‌های ویژه در هفته ملی کودک، ۴۴ اداره و ارگان دولتی ازجمله شهرداری، بهزیستی، محیط زیست، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح‌هایی را برای ارائه آماده کرده اند.

برچسب ها: هواشناسی ، پیش بینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار