شهردار شهرکرد گفت: قبل از شروع بارش‌ها باید طرح‌های عمرانی تکمیل و مصالح ساختمانی از سطح شهر جمع‌اوری شود تا از مسدود شدن مسیل‌ها و یا ایجاد ترافیک در معابر جلوگیری گردد.

 محمدحسین واحدیان گفت: قبل از شروع بارش‌ها تمامی مسیل‌ها و کانال‌ها باید لایروبی و در صورت نیاز به اصلاح فنی اقدام شود.

وی افزود: همچنین طرح‌های عمرانی تکمیل و مصالح ساختمانی از سطح شهر جمع‌اوری شود تا منجر به مسدود شدن مسیل‌ها و یا ایجاد ترافیک در معابر نشوند.

شهردار شهرکرد با اشاره به آماده باش نیرو‌ها و ماشین‌آلات بیان کرد: برای انجام عملیات زمستانه ماشین‌آلات سنگین و سبک آماده و تجهیز شوند و دستگاه برف‌روب، تراکتور، نمک‌پاش، گریدر، بیل‌بکهو و لودر در حال آماده باش قرار گیرند.

واحدیان افزود: همچنین تمامی نیرو‌های خدمات شهری، آتش نشانی، نقلیه و موتوری، فضای سبز و مدیران ستاد بحران در حالت آماده باش قرار داشته باشند.

وی گفت: از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم برای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان، امکانات و ماشین آلات لازم را در صورت نیاز در اختیار شهرداری مرکز استان قرار دهند و همچنین می‌طلبد شن و نمک به اندازه کافی تامین و در مخازن سطح شهر توزیع شود.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در زمان بارش‌ها اقدامات قبل از بارش، حین بارش‌ها و بعد از بارش انجام شود، افزود: فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندان نیز توسط واحد ارتباطات انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار