همایش تخصصی و بین المللی بیماری صرع به همت استادان گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری استادان دانشگاه مونستر آلمان در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

فریبرز رضایی طلب دبیر همایش بین المللی بیماری صرع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این همایش روز گذشته به صورت مجازی آغاز شد و از امروز تا فردا به صورت حضوری با حضور بیش از ۱۰۰ استاد ایرانی و خارجی ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه این همایش با محوریت آخرین یافته های مربوط به صرع مقاوم به دارو برگزار می شود، اضافه کرد: در این راستا، بیماران گزینش شده از سوی استادان مورد تحقیق قرار می گیرند.

دبیر همایش بین المللی بیماری صرع دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین نحوه تشخیص و درمان بیماران با شرکت کنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و در نهایت چهار بیمار به صورت پخش زنده تحت عمل جراحی قرار می گیرند.

رضایی طلب بیان کرد: در این همایش استادان برجسته دانشگاه آلمان از جمله پرفسور گرجی، دکتر خالقی، دکتر کریستوف کلینگهاوس، دکتر ولمر و پروفسور اشتوما به بیان آخرین نظریات و دیدگاه های حوزه صرع در جهان خواهند پرداخت و استادان ایرانی نیز آخرین تحولات این بیماری در کشور را بیان می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.