مدیرعامل معادن مس چهار گنبد گفت: تولید ماده معدنی تا پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۸ هزار تن خواهد رسید.

 رضا بلوردی، مدیرعامل معادن مس چارگنبد، در بازدید فرماندار سیرجان از افزایش چند برابری ظرفیت تولید ماده معدنی این شرکت خبر داد و گفت: که این میزان تولید تا پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۸ هزار تن خواهد رسید.

 بلوردی در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت توسعه واحد‌های تولیدی و بهره‌وری بالاتر، اظهار داشت: با راه‌اندازی خط جدید فرآوری در این شرکت، تولید ماده معدنی در سال ۱۴۰۳ به دو برابر خواهد رسید و تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از این خط خواهیم بود.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای، از جمله کارخانه در حال احداث فرآوری کنسانتره، میزان تولید ما می‌تواند تا ۴۵ هزار تن در سال افزایش یابد. این پروژه‌ها تأثیر بسزایی در افزایش بهره‌وری و اشتغال منطقه خواهد داشت.

مدیرعامل معادن چارگنبد همچنین از همکاری و حمایت‌های فرماندار سیرجان و مدیرعامل و معاونین مجتمع مس سرچشمه تقدیر کرد و تصریح کرد: براساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب سیاست‌های کلان شرکت ملی مس، تمامی برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت بر پایه تولید داخلی، بومی‌سازی فناوری‌ها و ارتقای توانمندی‌های ملی استوار خواهد بود. این رویکرد، علاوه بر خودکفایی صنعتی، به تقویت اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال در کشور کمک شایانی خواهد کرد.

برچسب ها: ماده معدنی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار